دیگر موارد
اس ام اس غمگین جدید
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 25 تير 1393

عشق زیباترین آهنگ هستی است که بی آن زندگی معنایی ندارد . تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق / که نامی خوش تر از اینت ندانم / وگر هر لحظه رنگی تازه گیری / به غیر از زهر شیرینت نخواهم . ناز تو را میکشم به دیده ی منت / سر به راهت مینهم به عجز و تمنا / از تو به یک حرف ناروا نکشم دست / وز سر راه تو دلبربا نکشم پا . تا وقتی یاد هم هستیم خدا تو قصه ها گم نیست / دلامون چشمه ی مهره ، حریص خاک و گندم نیست . اس ام اس غمگین اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن . الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی ، لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز . سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم . وقتی دوتا دوست با هم صمیمی اند ، مرگ فقط یکی را داغدار می کند ولی جدایی هر دوتا رو ! تکیه گاه بودنم برای ماندن و بودن با تو ، برای لحظات دلدادگی ، برای لحظه ای تنها شدن با تو ! برای چشم دوختن همیشگی در چشمانت ، ثانیه ها آتش می زنند بر جسم و جانم . عشق تو به تار و پود جانم بسته است / بی روی تو درهای جهانم بسته است .

پیامک و اس ام اس غمگین
نویسنده : تیموررضائی شهریور
سه شنبه 24 تير 1393

سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم .

وقتی دوتا دوست با هم صمیمی اند ، مرگ فقط یکی را داغدار می کند ولی جدایی هر دوتا رو !

تکیه گاه بودنم برای ماندن و بودن با تو ، برای لحظات دلدادگی ، برای لحظه ای تنها شدن با تو ! برای چشم دوختن همیشگی در چشمانت ، ثانیه ها آتش می زنند بر جسم و جانم .

عشق تو به تار و پود جانم بسته است / بی روی تو درهای جهانم بسته است .

اس ام اس دلتنگی جدید
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 23 تير 1393

فس سوخته دارم به شتابید ای خلق / قطره ای قصد نشان دادن دریا دارم / عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت / چه سخن ها که خدا با من تنها دارد . من هنوز از می چشمان سیاهت مستم / با خبر باش که هر لحظه به یادت هستم . خدایا ! خودمونیما ، این ضربه هایی که من میخورم چند امتیازیه ؟ شعله گشتم از فراغت سوختم در انتظارت / هرگز از یادم نرفتی من فدای روی ماهت . عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود / جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود اس ام اس دلتنگی جایگاه همیشگی تو در قلب منه ، البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه . برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیست ، لازم نیست آن را در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی ، پرهایش را بزن ، خاطره ی پریدن با او کاری می کند که خودش را به اعماق دره ها پرت کند . میتوان از آب و نان ، وز جان خود حتی گذشت / ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت / عاشقان را خرقه ای پوشیدنی جز چشم نیست / یا ز خیر عشق ، یا میباید از دنیا گذشت . کم کم ز یادم میروی این روزگار و رسم اوست / این جمله را با تلخی اش صد بار تضمین میکنم .

اس ام اس های زیبای دلتنگی
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 22 تير 1393

جایگاه همیشگی تو در قلب منه ، البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه .

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیست ، لازم نیست آن را در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی ، پرهایش را بزن ، خاطره ی پریدن با او کاری می کند که خودش را به اعماق دره ها پرت کند .

میتوان از آب و نان ، وز جان خود حتی گذشت / ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت / عاشقان را خرقه ای پوشیدنی جز چشم نیست / یا ز خیر عشق ، یا میباید از دنیا گذشت .

کم کم ز یادم میروی این روزگار و رسم اوست / این جمله را با تلخی اش صد بار تضمین میکنم .

شعر عاشقانه 93
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 21 تير 1393

می گن سخته دوسش داشته باشی و نتونی بش بگی … به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیت های ظاهریت . هیچ کس خوشحال زاده نمی شود ، اما همه با توانایی آفریدن خوشحالی به دنیا می آیند ، بنابراین امروز با درخشش شیرین ترین لبخندت همه را خوشحال کن . هر روز پسرکی فقیر برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای رفع هفتاد بلا صدقه ای می انداخت در کاسه ی چشمانش ! به خاطرت مونده یکی همیشه چشم به راهته / یه قلب تنها و کبود همیشه چشم به راهته . کلمات محبت آمیز کوتاه و آسان است ، ولی بازتاب آن ها واقعا بی انتهاست . خوشحالم که ساعت ها را جلو کشیده اند حالاشعر عاشقانه یک ساعت کمتر از همیشه نیستی … یه آسمون پر از ستاره نذر آرامش چشمات می کنم . آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟ / حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟

شعر عاشقانه و احساسی
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 18 تير 1393

ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من .

تو تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی / تو رفتی و من ماندم و تنهایی / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی .

زمان استاد فراموشی است ، مبادا شاگرد این استاد باشی .

متن های بسیار زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 18 تير 1393

ببخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ، پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند . نگاهی کرد و در به در کرد / یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد / شکستی خورد و آمد تا بماند / ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . مرا پنداشتی مرده و به خاک روزهای رفته بسپرده ؟ / پیکر من مرگ را از خویش می راند / من به هر فرصت که یابم بر تو می تازم / شادی ات را با عذاب آلوده می سازم . بلبل آزاد بودم عشق گرفتارم کرد / مذهب عشق بسوزد که چنین خارم کرد . متن های زیبا خدایا ، هرگز نگویمت دستم را بگیر ، عمریست گرفته ای ، مبادا رهایم کنی . به تو فکر می کنم … با دیگران زندگی ! مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم / به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم . تحملی که داده بودی داره تموم میشه / مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه / دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار / تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار .

متن های زیبا و جدید
نویسنده : تیموررضائی شهریور
سه شنبه 17 تير 1393

هیچ تدبیری را ، قدرت تغییر تقدیر نیست .

یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد / وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد .

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم / میان عشق و زیبایی تو را من دوست دارم .

در این متروکه دنیا که یاری نیست / نشانی از کسی یا از دیاری نیست / به عشقی جز خداوند اعتباری نیست .

عزیزا کاسه ی چشمم سرایت / میون هر دو چشمم جای پایت / از آن ترسم که غافل پا نهی تو / نشیند خار مژگانم به پایت .

عاشقانه باحال
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 16 تير 1393

اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی ، اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی ، بدون اینو که دل من شده جادو به طلسمت ، یکی هست این ور دنیا تو یادش مونده اسمت . گفته بودی درد دل کن گاه با هم صحبتی ، کو رفیق رازداری کو دل پر طاقتی ؟ بدترین و خطرناک ترین کلمات این است : همه این جورند . (تولست)عاشقانه پاییز می آید ، زمانی که خاطرات شیرین گذشته ی خودم را با تو به یاد می آورم ، پاییز همچون بهار دل انگیز می شود ، بیا و اینک مرا با خود به آن سوی دریاها ببر ، شاید دگر برای پیوستن فرصتی نباشد . من و تو هر دو درگیر یه حسیم ، همین حس غریب با تو بودن .

عاشقانه جدید
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 16 تير 1393

از پنجره ی روزگار به درخت عمر که می نگرم ، خوش تر از یاد عزیزان ثمری نیست مرا .
تنها دارویی که دو خاصیت داره چشمای نازته که هم آرومم میکنه هم داغون .
کسی که به خاطر شما دروغ می گوید ، به شما نیز دروغ خواهد گفت .
اگه دوسم داری پیشم بمون اما اگه دوسم نداری برو ولی عذابم نده ، چون نبودن و سوختن بهتر از موندن و نابود شدنه .

جوک
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 15 تير 1393

برای عشق گریه کن اما کسی را به خاطر عشق به گریه کردن ننداز ، با عشق بازی کن اما هرگز کسی را با عشق بازی نده . آغاز سفر عشق این است : کنار گذاشتن من و هیچ شدن ، از این هیچ شدن است که همه چیز زاده می شود . یه شاخه گل یه دنیا مهربونی ، به تو که هم گلی هم مهربونی .جوک خنده دار بادکنکه دلتنگیام پر شده از هوای تو ، اگه نیای میترکه خونش میوفته پای تو . اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری ، چیزی که از ما نیست نمی تواند افکار ما را مغشوش کند .

جوک خنده دار جدبد
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 15 تير 1393

سقف آرزوهایت را تا جایی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی
سکوت سرشار از ناگفته هاست و ناگفته ها پر بهاترین داشته هاست !
ازدواج مثل بازار رفتن است ، تا پول و احتیاج و اراده نداری به بازار نرو !
زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم !

جملات زیبا جدید
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

چه حسود شده ام این روزها ، کاش من هم دلداده ای همچون من داشتم !جملات زیبا من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . خدایا دوست بدار آنهایی را که دوستمان دارند و نمی دانیم و سلامت بدار آنهایی که دوستشان داریم و نمی دانند . پیش بی درد دمی صحبتی از درد مکن ، شاخه سبز دلت را به خطا زرد مکن ، مرد اگر نیست در این شهر ولی کوه که هست ، تکیه بر کوه کن و تکیه بر نامرد نکن .

جملات عاشقانه زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

عادت ماست که بی باده و می مست شویم ، فارغ از میکده و هرچه در آن هست شویم ، عادت ماست که با اهل وفا یار شویم ، رشته زلف بگیریم و وفادار شویم .
مهم نیست که دلم شکسته ، مهم اینه که خدا توی دلهای شکسته است .
دیگر وعده های سر خرمن هم خرش نمی کند …
دلم رامی گویم
فقط خودت را میخواهد !
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند ، عشق بورز به آنها که دلت را شکستند ، دعا کن برای آنها که نفرینت کردند ، درخت باش بر غم تبرها ، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست .

جوک خنده دار
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

فال حافظ ، نیت کن ! . . . . .اس ام اس خنده دار به جهنم گر غمت پایان ندارد به درک گر سرت سامان ندارد بخندم من به این دنیای فانی که ضایع تر از این امکان ندارد حافظ می خواد بگه تو خوشبخت می شی ، یه کم عصبانیه ، منظوری نداره ! وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی ! به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟ خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من ، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت . عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم . راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود .

خنده دار باحال
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی ، تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی .
همه در دایره ی دوست گرفتار شدند ، بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ، عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند ، یار از خون دل عشق خبردار نشد ، چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند ، خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد .


بعضی وقتا زندانی کردن کبوترهای قفس از هر کاری بهتره ، به شرطی که اون کبوتر تو باشی و اون قفس دل من .

عاشقانه
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

عشق مثل یه گنجشک می مونه ، اگه محکم بگیریش می میره ، اگه شل بگیریش می پره ، پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره .اس ام اس عاشقانه باران را دوست دارم ، چون بی هیچ چشم داشتی به زمین می آید ، این فاصله را با تمام عشق طی می کند تا به ما اهالی خاک نوید تازگی و آبادانی بدهد . وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره ، وقتی نا امید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی ، وقتی ساکت شدی به یاد بیار کسی رو که به شنیدن صدای تو محتاجه .

عاشقانه زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

مرا یک دم دل از خوبان جدا نیست ، ولی صد حیف خوبان را وفا نیست ، به دوستان دل سپردن سهل کاریست ، ز دوستان دل بریدن کار ما نیست .


دنیا اینجوریه دیگه ، اگه گریه کنی میگن کم آوردی ، اگه بخندی میگن دیوونست ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشکنن ، با این حال باید لحظه ای را گریست ، دمی را خندید ، ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست .

برای عاشق تو شدن ، قدر بر هم زدنی ، برای سیراب شدن ، جرعه ای از نگاهت و برای غرق شدن در تو قطره ای از مهربانیت کافیست ، برای شقایق شدن ، باید به تو اندیشید ، باید از پرچین خیال عبور کرد تا تو را با تمام وجود فهمید .

اس ام اس زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 14 تير 1393

زمانه به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست ، نگاه کردن قول ماندن نیست ، و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست . اس ام اس لحظه ها گذرا و ماندگارند ، حاضرم تمام هستیم را بدم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند . با اینکه ازش دور بودم گفتم : لبخند بهانه ایست برای زنده بودن ، لحظه لحظه هایت سرشار از این بهانه ، اما پاسخ را این داد : دوری ات دارد برایم دلخوشی .

اس ام اس
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز
در درازای زندگی لباس باش و در پهنای آن برنج
و اگر عمق این پیام را نفهمیدی
بدان که تنها نیستی ، چون منم نفهمیدم !

میدونستی یادت از خودت مهربونتره ؟ آخه وقتی که نیستی یادت یه لحظه هم تنهام نمی زاره .

اس ام اس تیکه دار
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم ، اصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرم ، یا چشم بپوش از من از خود برهانم ، یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم .

دیروز که فریاد میزدی و میگفتی دوست دارم میگفتم چی ؟ بلندتر بگو ، امروز که به آرامی گفتی دوست ندارم گفتم چی ؟ چرا داد میزنی .

اس ام اس خنده دار
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

شاید آنروز که سهراب نوشت : (تا شقایق هست زندگی باید کرد) ، خبری از دل پردرد گل یاس نداشت ، باید اینجور می نوشت : هرگلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست .

نمیگم دوست دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیونتم تا اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست .

اس ام اس خیانت
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

دوستی خالص ترین عشق است ، دوستی والاترین صورت عشق است ، جایی که چیزی نمیخواهی و شرطی قائل نمیشوی ، جایی که ایثار کردن عین لذت است .

زندگی دو چیز به من آموخت : مرگ آرزوها ، آرزوی مرگ .

اس ام اس عاشقانه
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

به کجا کشیده کارم که فقط غم تو دارم ، ندهد دگر می آرام که به عشق تو خمارم .

من تو هستم و تو من نیستی ، باید فاصله ها را برداشت ، شاید تو من شوی و من نیست شوم .

اس ام اس غمگین
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

میگند قلب آدما اندازه مشتشونه ، ولی چطور یه دنیا مهربونی ، یه آسمون صداقت ، یه کهکشون محبت ، یه دریا عشق توی مشت تو جا شده ؟

دیوانه با چوب کبریت میخواست دریا را آتش بزند ، چوب کبریت سوخت ، دریا خندید ، دیوانه رفت ، فردا با لیوانی پر از آب رو به سوی خورشید .

جملات زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

توی دنیای کودکان هرکی زودتر بگه دوست دارم برندست ، اما تو دنیای بزرگترا هرکی زودتر بگه دوست دارم بازندست ، کودکی باش و نباز .

کاش بر ساحل رودی خاموش عطر مرموز گیاهی بودم ، چون بر آنجا گذرت می افتاد به سر و پای تو لب میسودم .

جملات عاشقانه
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

آنکس که دوستش داریم هرگونه حقی برما دارد ، حتی اینکه دیگر دوستمان نداشته باشد .

مجنون را به محکمه عدل بردند و گفتند توبه کن ، گفت خدایای عاشقم عاشقترم کن .

جوک خنده دار
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

افسوس ، آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد برای آنکه از دست رفته آه میکشیم .

عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از بوسه های بی پاسخ میکند .

شعر عاشقانه
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 13 تير 1393

مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر دردناک اما عاشق .

عاشق کسی باش که لایق عشق باشه نه تشنه عشق ، چون تشنه عشق روزی سیراب میشه .

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.