دیگر موارد
ویژگی های از این جیب به اون جیب
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 29 شهريور 1394

طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

معرفی از این جیب به اون جیب همراه اول

طرح جدید همراه اول از این جیب به آن جیب نام دارد و ویژه مشترکینی است که به تازگی سیم کارت همراه اول خریداری نموده اند از مهمترین ویژگی این سیم کارت ها می توان به آن اشاره کرد که ظرف مدت 3 ماه پس از خرید سیم کارت، اگر برای سیم کارت خود اقدام به خرید شارژ نمایید 5 هزار تومان شارژ هدیه دریافت خواهید کرد. 

با طرح بسته از این جیب به اون جیب همراه اول به استقبال مشترکین جدید میرود.

 

ویژگی های از این جیب به اون جیب

در این طرح هر مشترک بعد از اولین خرید شارژ همراه اول به هر طریقی خواه تهیه ی پین کد یا خرید شارژ مستقیم و یا خرید اینترنتی شارژ از طریق وبسایت ایتور به نشانی etore.ir/buy شارژ به جز جیرینگ پنج هزار تومان شارژ همراه اول داخل شبکه دریافت خواهد کرد.

کسانی که مشمول این طرح می باشند برای دریافت شارژ خود باید حداکثر پس از سه ماه از تاریخ ثبت نام اقدام به خرید شارژ همراه اول نمایید بدیهی است که پس از سپری شدن این مدت و عدم خرید شارژ توسط مشترک هدیه به او تعلق نخواهد گرفت.

توجه داشته باشید که انتقال شارژ همراه اول از یک مشترک به مشترک دیگر منجر به دریافت شارژ هدیه همراه اول نخواهد شد و برای دریافت شارژ خود مشترک باید اقدام نماید.

شارژی که از این طرح دریافت خواهید کرد برای هر عملیات داخل شبکه از قبیل ارسال پیامک، مکالمه، استفاده از اینترنت میتواند از این شارژ استفاده نماید و همچنین میتوانند بسته های مختلف را فعالسازی نماید.

شارژ از این جیب به اون جیب قابل اینتقال نمی باشد.

مشترکین فقط تا انتهای پاییز مهلت به فعالسازی این طرح داشتند که این طرح فعلاً تمدید شده است.

 

سیم کارت های 5 هزار تومانی همراه اول

قیمت این سیم کارت ها پنج هزار تومان می باشد و دارای پانصد تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.

برای دریافت شارژ هدیه می بایست که مشترک ظرف حداکثر سه ماه پس از ثبت نام باید اقدام به خرید یک شارژ همراه اول نماید و شارژ را در سیم کارت خود وارد نماید تا اعتبار هدیه برای او فعال شود از این شارژ در تمامی فعالیت های داخل شبکه می توان بهره برد.

 

سیم کارت های 10 هزار تومانی همراه اول

این نوع سیم کارت ها 10 هزار تومان می باشد و دارای پنج هزار تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.
نحوه ی فعال سازی شارژ هدیه این نوع سیم کارت ها به شکل سیم کارت های 5000 تومانی همراه اول میباشد.

 

مشترکین همراه اول و سایر اپراتور برای آگاهی از سایر طرح های اپراتور ها و سرویس های آنها می توانند به پایگاه اینترنتی ایتور به نشانی etore.ir مراجعه نمایند.

تبدیل سیم کارت ایرانسل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 9 شهريور 1394

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

سیم کارت های اعتباری ایرانسل را به دایمی تبدیل کنید

هم اکنون ایرانسل امکانی را فراهم اورده است که شما بتوانید با پرداخت با بتفاوت سیم کارت های دایمی و اعتباری نوع سیم کارت خود زا اعتباری و دایمی تبدیل نمایید.

اپراتور ایرانسل برای اولین بار اقدام به ارائه سرویسی برای تغییر سیم کارت های اعتباری خود به سیم کارت دائمی نموده است روش استفاده از این سرویس هم بسیار ساده میباشد و تنها با وارد کردن یک کد می توانید سیم کارت خود را به دائمی تغییر دهید با ایتور همراه باشید تا هزینه و نحوه کار این سرویس بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آن استفاده نمایید.

در صورتی که کاربری مایل است به جای خرید شارژ ایرانسل، قبض خود را به صورت هر دو ماه یک بار دریافت کند و اقدام به پرداخت قبض به جای خرید شارژ نماید و یا از خدمات پیشرفته پرداخت قبض استفاده نمایند می توانند بدون اینکه نیازی به خرید یک سیم کارت دائمی دیگر ایرانسل باشد به سادگی هر چه بیشتر سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند و از تمامی ویژگی های سیم کارت های دائمی از جمله رومینگ بین المللی، فهرست طلایی ایرانسل و تعرفه های کمتر بهره مند شوند و لذت هزینه کمتر را ببرند.

 

آموزش طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

به منظور تبدیل سیم کارت ایرانسل خود شما می توانید از دستور العمل زیر بهره ببرید:

مرحله اول، خرید شارژ ایرانسل: ابتدا شما ملزم هستید به منظور پرداخت مابتفاوت سیم کارت های دائمی با اعتباری 100 هزار تومان شارژ ایرانسل تهیه نمایید. این مقدار شارژ با احتساب تخفیف های سیم کارت های ایرانسل تعیین گردیده است تا زمانی که قیمت های سیم کارت های ایرانسل تغییری نکرده اند دارای اعتبار میباشد و می توانید همین مبلغ شارژ خریداری نمایید.

مرحله دوم، ارسال درخواست تبدیل سیم کارت: بعد خرید 100 هزار تومان شارژ ایرانسل نوبت به این می رسد که به یکی از روش های زیر، درخواست تبدیل سیم کارت خود را برای ایرانسل ارسال نمایید روش ها به شرح زیر می باشند:

 

درخواست تبدیل سیم کارت ایرانسل

1) ارسال درخواست با استفاده از کد USSD رو به رو : #70*
2) ارسال درخواست با استفاده از سامانه 700 و وارد کردن شماره های هفت و بعد چهار و عمل کردن طبق راهنمای سیستم.

 

پس از این که شما درخواست خود را به ایرانسل ارسال کردید صد هزار تومان بابت مابتفاوت سیم کارت های اعتباری و دائمی از شارژ ایرانسل شما کسر خواهد شد و بعد از 24 ساعت سیم کارت اعتباری شما به نوع دائمی تغییر می یابد و میتوانید از این پس به تمامی امکانات سیم کارت های دائمی دسترسی داشته باشید و لذت ببرید.

توجه داشته باشید که بعد از تبدیل شدن سیم کارت اعتباری شما، خود سیستم شما را به صورت خودکار در طرح پایه ثانیه سیم کارت دائمی قرار میدهد.به مجرد تکمیل فرایند تبدیل سیم کارت شما می توانید از هر یک از طرح های تشویقی ایرانسل بهره مند شوید.

 

به نکات زیر توجه داشته باشید

بسته های افزایشی موجود در سیم کارت اعتباری شما به سیم کارت دائمی منتقل نخواهد شد و از بین می رود. پس قبل از تبدیل به این نکته توجه داشته باشید.

مابتفاوت سیم کارت اعتباری با سیم کارت های دائمی یک میلیون ریال می باشد که این هزینه باید به صورت شارژ ایرانسل تهیه شود.

در صورتی که میزان شارژ ایرانسل شما در سیم کارت اعتباری بیش از یک میلیون ریال باشد مابقی این شارژ به قبض سیم کارت دائمی شما منتقل میشود.

در صورت عدم ثبت سیم کارت اعتباری شما تبدیل نوع سیم کارت انجام نخواهد شد.

توجه داشته باشید که ارائه کدپستی صحیح و همچنین تکمیل ثبت نام سیم کارت برای تبدیل نوع سیم کارت از اعتباری به دائمی الزامی می باشد.

پس از ارسال درخواست شما سیستم میزان اعتبار موجود در سیمکارتتان را بررسی می نماید و در صورتی که این مبلغ موجود باشد تبدیل سیم کارت از اعتباری به دایمی انجام خواهد شد.

نحوه خرید سیم کارت کودک رایتل و قیمت آن
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 2 شهريور 1394

سیم کارت کودک رایتل

سیم کارت کودک رایتل برای اعمال کنترل بر روی کودکان برای استفاده از اینترنت معرفی شده است.

این روزها معمولاً کودکان مدت زمان زیادی را مشغول بازی و وبگردی با تلفن همراه خود می باشند که نیاز از که کنترلی بر روی استفاده آن ها از اینترنت صورت پذیرد رایتل برای این منظور سیم کارت کودک خود را معرفی نموده است.

امروزه کودکان یکی از طرفداران پروپا قرص فضای مجازی و اینترنت شده اند و مهم است که برای این مسئله چاره ای اندیشیده شود.

مهم ترین بخش زندگی های امروزی اینترنت می باشد، بخشی که به زندگی تمام اقشار جامعه نفوذ کرده و بر آنها تاثیر گذاشته به طوری که حتی می توان تاثیرات تکنولژی را بر زندگی و بازی های کودکان به وضوح مشاهده کرد و تلفن و اینترنت به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها بین کودکان بدل شده. از این رورایتل پی جایگاه این موضوع بین کودکان برده و تصمیم گرفته است که نوعی جدید از سیم کارت های خود را معرفی کند که مخصوص کودکان است با این سیم کارت ها دیگر والدین نباید نگران سرگرمی های مجازی کودکان خود باشند. با ادامه با ایتور همراه باشید.

 

سیم کارت کودک رایتل چیست؟

با خرید این سیم کارت ها کودکان شما تنها امکان گشت و گذار در وب سایت هایی هستند که مخصوص کودکان است، با استفاده از این سیم کارت ها شما والدین دیگر نگران مراقبت از کودکان خود در فضای مجازی نباشید.

از این سیم کارت امکان استفاده ی نامحدود از وبسایت های کودکان که در لیست زیر معرفی شده است را دارید:
کافه رایتل: آرشیوی از انیمیشن ها و کارتون ها.
آپارات کودک: آرشیو متنوعی از انیمیشن های ایرانی و خارجی.
وبسایت نبات: وبساتی شامل داستان، بازی و سرگرمی
نرم افزار نبات . به زودی وب سایت های کودک.

برای خرید شارژ رایتل ویژه سیم کارت های کودک و والد می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید.

 

سیم کارت کودک رایتل

نحوه خرید سیم کارت کودک رایتل و قیمت آن

با مراجعه به نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شما میتوانید به روش های زیر این سیم کارت ها را تهیه نمایید:

  •  خرید دو عدد سیم کارت رایتل یکی مخصوص والدین و دیگری مخصوص کودکان به همراه یک عدد ماهنامه نبات قیمت این مجموعه 24 هزار تومان می باشد.
  • خرید دو عدد سیم کارت رایتل یک سیم کارت اعتباری برای والدین، یک سیم کارت اعتباری مخصوص کودکان به همراه اشتراک شش ماهه ی ماهنامه نبات

قیمت این مجموعه 68 هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف نمایشگاه 56 هزار تومان میشود.

 

استفاده از خدمات برای سیم کارت های اعتباری کودک

با توجه به جدول زیر میتوانید اقدام به خرید شارژ رایتل برای سیم کارت کودک رایتل نمایید و به طور نامحدود از وبسایت های ذکر شده استفاده کنید توجه کنید شارژ رایتل ذکر شده در جول زیر بدن احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد و همچنین سقف مصرف منصفانه ده گیگابایت می باشد.


سیم کارت کودک

 

هدایای سیم کارت کودک

رایتل در این طرح برای سیم کارت های والدین 100 مگابایت اینترنت با مهلت زمانی 30 روز درنظر گرفته است.

همچنین ده گیگابایت اینترنت در سیم کارت های کودک قابل استفاده در وب سایت ها ذکر شده و مهلت زمانی استفاده از این هدیه 30 روز میباشد.

 

استفاده از خدمات رایتل پس پایان هدایای آغازین

توجه داشته باشید که برای سیم کارت های والدین به مانند سایر سیم کارت های رایتل میتوانند اقدام به خرید شارژ رایتل از وبسایت etore.ir/buy نمایند. برای استفاده مقرون به صرفه از اینترنت نسل سوم و یا 3G میتوانند بسته های اینترنتی را فعال سازی نمایند.

 

توجه داشته باشید که برای ثبت اطلاعات سیم کارت کودک تنها کافیست که به یکی از دفاتر نمایندگی رایتل مراجعه کرده و اقدام به فعالسازی و ثبت نام سیم کارت والد خود نمایید مشخصات وارد شده در سیم کارت والد در سیم کارت کودک نیز درج میشود و احتیاجی به ثبت جداگانه آن نمی باشد.

برای مطلع شدن از آدرس های نمایندگی رایتل می توانید به وبسایت رایتل مراجعه نمایید.

سیم کارت کودک دارای سرعت اینترنتی خواهد بود که برای سیم کارت والد قرار گرفته است.

مشترکین رایتل توجه داشته باشید که امکان خرید سیم کارت کودک و خرید شارژ رایتل برای تمامی متقاضیان میسر می باشد.

برای استفاده از هدایای بسته آغازین سیم کارت رایتل باید در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل باشید در خارج از این مناطق استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک تحت پوشش رومنیگ ملی امکان پذیر می باشد.

همچنین از سیم کارت های کودک رایتل برای برقراری تماس و ارسال پیامک نمی توان استفاده کرد و صرفاً می توان از این سیم کارت ها برای مشاهده وب سایت و استفاده از نرم افزار های ذکر شده استفاده کرد.

همانطور که در بالا مشاهده کردید سیم کارت کودک یک سیم کارت با امکانات مدیریت شده ویژه کودکان می باشد.

برای مطلع شدن از سایر طرح های رایتل به وبسایت ایتور مراجعه نمایید.

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.